آیا طب سوزنی مفید در درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا طب سوزنی مفید در درمان نارسایی کلیه

آیا طب سوزنی در درمان نارسایی کلیه مفید است؟ طب سوزنی بخش جوهر از طب سنتی چینی است، درست مثل پا حمام درمانی و کامل حمام درمانی می تواند بیماری های کلیوی به خودی خود درمان نیست، اما آن را برای از بین بردن مواد سمی در خون مفید است و می تواند گردش خون را ارتقا دهد.
چگونه می توان طب سوزنی درمان نارسایی کلیه؟
همانطور که همه ما می دانیم، طب غربی می تواند کمک به بطور منظم احساس علائم این بیماری است، اما طب سوزنی با کسانی که داروهای غربی متفاوت است، آن را می توانید به این بیماری از طریق تحریک طحالی در نتیجه برای تنظیم گردش خون و می توانید از این بیماری از ریشه آن خلاص را درمان کند. با توجه به اثر قابل توجه آن در درمان بیماری، آن را قابل اعتماد توسط مردم در چین است
همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع درمان می تواند بیماری های کلیوی به خودی خود درمان نمی کنند، بنابراین در طول پزشکان درمان خواهد درمان های مختلف به همکاری با این بیماری ترتیب. درمان رایج ترین به عنوان بالا هفت درمان شناخته شده است، تمام کسانی که در درمان سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی و بر اساس اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه است. با کمک از کسانی که درمان، بیمار است که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است مانند یک مردم عادی زندگی می کنند، حتی برای کسانی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.
با این حال، در حالی که همه ما می دانیم بیمار متفاوت است علائم و شرایط مختلف، به طوری که آیا آنها می توانند یک پیش آگهی خوب نه تنها در درمان آنها را انتخاب کنید بستگی دارد، اما همچنین بر روی آنها بار آن را دریافت بستگی دارد. به طور کلی، پیش از بیمار می تواند درمان مناسب دریافت کنید، بهتر است پیش آگهی آنها می توانند دریافت کنید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی مثل طب سوزنی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: